Organizacija događanja

Kako bi Vaš događaj prošao u najboljem redu i na sveopće zadovoljstvo

EVENT
MANAGEMENT

Svima koji su se okušali u organizaciji evenata poznato je da je to organizacijska noćna mora za nepripremljeni tim. Iz tog razloga vas pozivamo da organizaciju evenata prepustite našem stručnom timu, a vaše dragocjene resurse usmjerite na obavljanje vašeg core poslovanja. Naš tim će za vas osigurati:

  • Odabir mjesta održavanja
  • Pregovaranje i koordinaciju
  • Planiranje i projekciju budžeta
  • Izradu koncepata i sadržaja (programa) eventa
  • Kompletnu audio/video tehniku, osvjetljenje i postavljanje scenografije
  • Osiguravanje potrebnih dozvola
  • Angažman prevoditeljice ili prevoditelja
  • Angažman voditelja
  • Angažman profesionalnih hostesa
  • Angažman ovlaštenih osoba iz osiguranja
  • Angažman stručnih konobara
  • Program za osobe u pratnji i VIP goste
  • Izradu i distribucija promotivnih i grafičkih materijala
  • Organizaciju domjenaka
  • Koordinaciju uzvanika
  • Pregovaranje i dogovaranje DJ-a, band-ova, animatora, plesačica
  • Posebni dogovor za dolazak poznatih (celebrity), top modela, itd.
  • Promociju i kontakt s medijima – PR
  • Catering – priprema, dostava i serviranje hrane i pića na eventu
  • Prijevoz sudionika u dolasku, za vrijeme i u odlasku sa skupa
  • Predstavnika agencije za koordinaciju cijelog eventa (key account manager)
  • Pripremu kongresnih torbi s materijalima, poklonima i drugim propagandnim materijalima
  • Organizaciju svečane večere

Složenost procesa organiziranja eventa je velika, ali je minorna u usporedbi s kompleksnošću provedbe sveobuhvatne marketinške kampanje, a što je vidljivo i iz činjenice da je organizacija evenata samo jedan od alata koji je moguće primijeniti prilikom provođenja kampanje. Zbog toga vas pozivamo da planiranje, kreiranje, provođenje i brzu obradu i interpretaciju rezultata marketinške kampanje prepustite našem timu.

Naš tim je za vas pripremio sljedeće usluge:

  • Upravljanje odnosima s javnošću
  • Istraživanje tržišta
  • Organizaciju evenata
  • Marketinške aktivnosti
    • Digitalni marketing
    • Internetski marketing
    • Socijalni marketing
    • Bihevioralni marketing
    • Kreiranje promidžbenih poruka
    • Planiranje i provođenje kampanje
    • Analiza kampanje
    • Marketing društvenih mreža s upravljanjem sadržajem
    • Guerrilla marketing
    • Kreiranje ili aktivacija branda